wtorek, 1 maja 2012

Dlaczego taka nazwa?

      Od wielu miesięcy nosiłam się z zamiarem żeby zacząć pisać bloga. Nie wiem jak jest u Was, ale mnie nowości przerażają. Nie wiedziałam jak się do tego zabrać więc lepiej było dać sobie spokój. Aż nadszedł piękny majowy dzień i postanowiłam zmierzyć się z moim " strachem". Nie było tak źle;)


     Dlaczego taka nazwa? Tak jak napisałam w krótkiej informacji o mnie jestem świeżą mężatką. Często pojawiały się takie momenty w moim małżeńskim życiu, które skłaniałby by do tego żeby zacząć się zamartwiać nad swoim losem, albo po prostu poprosić kogoś o pomoc. Trochę ogólnikowo?
Chodzi mi o to, że w życiu każdego z nas pojawiają się " czarne chmury". Może być to zła sytuacja finansowa, problemy w pracy, problemy w życiu osobistym itd. Wtedy zadajemy sobie pytania: dlaczego mnie to spotkało? Dlaczego inni mają lepiej?
I moim zdaniem to jest najgorsze co może być. Wiem, że to nie jest proste ale w każdej sytuacji trzeba być optymistą bo szkoda zdrowia i przede wszystkim naszego życia. Tracimy czas nad użalaniem się nad sobą.
A trzeba wziąć życie w swoje ręce i powtarzać sobie że nie ma sytuacji bez wyjścia. Gwarantuję że właśnie taka postaw sprawi że będziemy szczęśliwsze;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz